Sıkça Sorulan Sorular

Si̇l Süpür Nasil Çalişir?

Sil Süpür tüm Türkiye'de hizmet veren, ödüllü bir temizlik rezervasyonu platformudur.Bölgenizdeki en yakın ve başarılı temizlik çalışanlarından hizmet almanızı sağlar. Hizmet almak isteyen rezervasyon oluşturur. Hizmet veren de mobil uygulamadan kendine en uygun işi seçer. Platform da hizmet sahiplenme ve hizmet tamamlanma aşamasındaki süreçleri takip eder. Hizmeti ve ödeme sistemlerini güvence altına alır. Sil Süpür şeffaf bir platformdur, örtülü ifadelerle yanıltıcı hizmet vermemektedir. Tüm bilgiler web sitesi ana sayfasında, mobil uygulamada ve sözleşmelerde deşifre edilmiştir. Web sitemiz ya da “Sil Süpür Temizlik” mobil uygulamamız üzerinden rezervasyon yapabilirsiniz.
Çağrı merkezimizden de destek alabilirsiniz.
0850 532 52 82

Ödeme Nasil Yapilmaktadir?

Ödemelerimiz hizmet öncesinde alınmaktadır. Online rezervasyon aşamasında ödeme yapılabilmektedir. Bazı zorunlu hallerde şirket hesabımıza ödeme alınabilmektedir.
Silsüpür Temizlik Ve Hizmet Teknolojileri San. Tic. Ltd. Şti
IBAN: TR68 0011 1000 0000 0084 3731 82
Banka adı: QNB Finansbank
Aşağıdaki linkten de manuel kredi kartıyla ödeme yapılabilmektedir.
https://www.silsupur.com.tr/odeme

Neden Temi̇zli̇k Platformundan Hi̇zmet Almali?

Hizmet alan ve hizmet veren arasındaki disiplinleri temizlik platformları sağlamaktadır. Bu nedenle bireysel değil, kurumsal anlayışla hizmet talep edilmektedir. Hizmet alanlar; hizmeti kanıtlanmış, belirli standartlarda ve denetlenebilir hizmet almayı tercih etmektedir. Hizmet verenler de temizlik ücretini zamanında ve eksiksiz alma, hizmette saat aşımı ve düzenli iş sahiplenebilme gibi kaygılar taşımaktadır. Sil Süpür ise tüm bu sorunları ortadan kaldırarak çağrı merkezi desteği ile standartları çok yüksek hizmet sağlamaktadır.

Temi̇zli̇ğe Neler Dahi̇l?

Temizlikte herkes için sağlık ve güvenlik önemlidir. Çalışanın sağlığını ve güvenliğini tehlikeye düşürmeyecek tüm temizlik talepleri karşılanabilmektedir. Camları dışarıdan silmek için sarkma olmamaktadır. Uygun bir aparat temin edilip dış cam temizliği içeriden erişilerek yapılabilmektedir.

İşler Yeti̇şi̇r Mi̇?

Sil Süpür hiçbir temizlik alanına yetişme garantisi verememektedir. Her evin ihtiyacı farklıdır ve bunu en iyi hizmet alan kişiler ihtiyaçlarını tespit edebilmektedir. Talepler ve beklentiler de değişkenlik göstermektedir. Sil Süpür olarak çalışma süresi 8 saatlik yasal sınırların üstüne çıkmaması gerektiğini öngörmektedir. İş yetişmedi diye 10 saate varan geç saatlerde çıkış sağlanan işleri kabul etmemektedir. Temizlikçinin performansının üstünde bir talep ve ulaşım sorunları oluşabilmektedir. Yoğun kirli ya da büyük hizmet alanları için kişi sayısını arttırmayı tavsiye etmekteyiz

Ben Hi̇zmet Alaninda Bulunmayacağim Temi̇zli̇k Çalişani Gelebi̇li̇r Mi̇?

Uppps sizin olmadığınız yerde biz de yokuz!
Sizlerin kontrolünde olmadığı hizmet alanlarına temizlikçi yönlendirmesi yapılamamaktadır. Temizlik çalışanının hizmetinden, ürünlerinizin kullanımına kadar birçok konuda güvenilir hizmet almak ve hizmetinizi doğru şekilde yönlendirmek için hizmet alanında bulunmak durumundasınız. Platformumuzun hizmet takibi sorumluluğu bulunmamaktadır. Hatırlatmak isteriz ki sizin bulunmadığınız alanlardaki temizliklerde memnuniyet düşebilmektedir. Sizin hizmet alanınıza ilk kez gelen bir kişinin tüm alanların ihtiyaçlarını belirlemesi ve hakim olması oldukça zordur.

Ödeme İçi̇n Nasil Güvenebi̇li̇ri̇m? Si̇ze Güvenmi̇yorum?

Haklısınız, ödeme yaparken güvenlik önemli!
Sil Süpür; Türk Patent Kurumu tarafından marka onaylı, sektörde 2016 yılından bu yana Türkiye’nin en güvenilir hizmet platformlarından biridir. Ödeme sistemlerinde bankacılık tabanlı çalışan, resmi onaylı ve birçok güvenilir e-ticaret platformlarının da kullandığı İyzico ödeme sistemini kullanmaktadır. Platformumuz hakkında bu konu ile ilgili en küçük bir şikâyet oluşmamıştır. Fakat aynı kaygıyı bizlerde taşıyabilmekteyiz. Temizlikçi planlaması yapıldıktan sonra son dakika iptal ya da ödeme problemleri ile karşılaşılabilmektedir. Temizlikçi yönlendirmesi tarafımızdan yapılamama ya da müşteri iptallerinde ( iptal süre aşımının oluşmamak kaydıyla) iadeler güvenilir şekilde tam yapılmaktadır.

Ayni Gün Hi̇zmet Alabi̇lmekte Mi̇yi̇m?

Temizlik çalışanlarının rezervasyonları birkaç gün öncesinden planlanmaktadır. Fakat acil taleplerde bölgenizde müsait temizlikçi olduğunda rezervasyon açılıp, hizmet verilebilmektedir.

Hi̇zmet Talebi̇mi̇n Onaylandiğini Nasil Anlayacağim?

Ödemesi tamamlanan rezervasyonlar otomatik olarak rezervasyon planlamasına düşmektedir. Bölgenizdeki temizlik çalışanlarına bildirim gitmektedir. Hizmet veren işi sahiplendikten sonra gelecek kişinin üyelik ve sahiplenme bildirimi SMS olarak tarafınıza iletilmektedir. SMS ya da uygulama bildirimi ulaşmadığı takdirde müşteri temsilcimizden bilgi alabilmektesiniz.

Hi̇zmet Veren Ya Geci̇ki̇rse?

Birçok şehirde ulaşım ve hava şartları gereği ya da ön görülemeyen nedenlerle gecikme yaşanabilmektedir. Dolayısıyla 1 saatlik hizmet veren kaynaklı gecikme olağan kabul edilmektedir. Rezervasyon süresinden 1 saat geçtiği takdirde müşteri iade/iptal talepleri alınmaktadır.

Temi̇zli̇k Çalişanlari Güveni̇li̇r Mi̇?

Temizlikçi üyelik aşamasında kimlik bilgileri ve sabıka kayıtları gibi bilgileri beyan ederek hizmet vermektedir. Gerekli kontroller sağlanır ve hizmet yönlendirmesi yapılır.

Çalişanlar Si̇zi̇n Personeli̇ni̇z Mi̇?

Sil Süpür günlük rezervasyon alarak; üye temizlik çalışanları ile temizlik hizmeti almak isteyenleri buluşturan, iletişim kurmasını sağlayan bir e-ticaret pazaryeridir. Herhangi bir şekilde işin sahibi ya da sağlayıcısı değildir. Hizmet verenler ile aralarında herhangi bir işçi işveren ilişkisi bulunmamaktadır. Platform üyelik esaslı çalışmaktadır.

Hi̇zmet Veren Ya Gelmezse?

Ooppps herkesin en büyük korkulu rüyası!
Sil Süpür Türkiye’nin en geniş hizmet veren ağı olan platformlarından biridir. Rezervasyonunuz sonrasında hizmet veren (temizlikçi) ataması yapılmaktadır. Fakat çalışanların tamamı kadın hizmet verenlerdir ve serbest çalışma sağlamaktadır. Kendilerine bağlı olarak çeşitli nedenlerle sahiplendikleri işe gidememe durumu ile karşılaşmaktayız. Fakat Sil Süpür’de aldığı hizmete gitmeyen temizlikçinin üyeliği derhal sonlandırılmaktadır. Bundan ötürü işine giden sadakatli temizlikçi ile çalışmalarımız sürdürülmektedir. Sağlık ya da çocukları ile ilgili birçok nedenle gidemediklerini bildirdikleri durumda derhal yeni bir atama için operasyon birimlerimiz süreci yönetmekte ve size bilgi vermektedir. Müsaitliği olan en yakın personel yönlendirilir bazı hallerde bu da mümkün olmayabiliyor. Bu gibi hallerde iadeniz ya da hizmet ertelemesi yapılmaktadır.

Hi̇zmet Verene Yemeği̇ Ki̇m Verecek?

Temizlikçilerin ulaşım şartları oldukça zor olabilmektedir. Çoğu zaman 3 vesaitle hizmet alanına ulaşılabilmektedir. Yemek taşımaları toplu taşıma araçlarında imkansız haldedir. Her yeni hizmet alanında yemek siparişleri de zaman ve performans kaybı yaratmaktadır. Özellikle bazı lokasyonlarda çevrede bu imkan dahi yoktur. Platformumuz bu konuda yarım günü aşan hizmetlerde; geleneksel yaklaşımımız olan yemeğin hizmet alan tarafından temin edilmesi gerektiğini öngörmektedir. Bu yöntemle yemek stresi yaşamayan temizlikçi daha performanslı hizmet verecektir. Temizlikçiler bu konuda yemek seçme ve dayatmasında bulunmamaktadır.

Günlük Si̇gorta Nasil Yapabi̇li̇ri̇m?

Bilindiği üzere Sil Süpür temizlik hizmetinde kullanıcılarına hizmet veren (temizlikçi) yönlendirmesi sağlayan bir e-ticaret pazar yeridir.
Üye hizmet verenler haftada 1 gün çalışabildiği gibi hiç iş almayabilir.
Sil Süpür üyelik esasına göre hizmet sağlayıcısı platform görevini görmektedir. Hizmet verenler ile işçi işveren hukuku bulunmamaktadır. Düzenli ve tam zamanlı hizmet sözleşmeli temizlik çalışanı için teklif alınabilmektedir.Ev ya da ofisinize gelen günlük temizlikçi için günlük sigorta bildiriminde bulunmak isterseniz aşağıdaki bilgilerden faydalanabilirsiniz.
Tek seferlik tescil ve kayıt işlemi;
EHHİZ TCKİMLİKNO AYINGÜNÜ yazıp 5510’a SMS gönderilebilir
Ayda 10 günden az çalıştırılanlarla ilgili olarak çalıştıran kişi tarafında sadece prime esas günlük kazancının yüzde 2’si tutarında yani cüzi miktarda prim ödenmesi gerektiğinden, SGK bu konuda SMS yoluyla işlem yapma ve prim ödeme kolaylığı getirmiştir. Bu kolaylık kapsamında yapılacaklar yukarıda belirtilmiştir.
Ev hizmetleri kapsamında kabul edilen çalışmalar ay içinde 10 günden az süre ile yapılıyorsa iş kazası ve meslek hastalığı yönünden sigortalı sayılacak, primler kişileri çalıştıranlar tarafından ödenmektedir. Çalışanlar ise talep etmeleri halinde takip eden ayın sonuna kadar emeklilik ve GSS primlerini kendileri ödeyebilmektedir.

Satin Aldiğim Temi̇zli̇kten Memnun Kalmazsam Ne Yapabi̇li̇ri̇m?

Sil Süpür yüksek memnuniyetli bir platformdur.
Temizlik hizmetimizde telafi yoktur. Yarım gün ve tam gün olarak hizmet verilmektedir ve işlerin yetişme garantisi tarafımızca verilememektedir. Sizin talep ettiğiniz süre içerisinde sizin ön gördüğünüz saat dilimi kadar hizmet verilmektedir. Tam gün sizin kontrolünüzde gerçekleşen hizmetler tamamlanmış kabul edilir. Ücret iadesi ya da telafi bulunmamaktadır. 2 kişilik hizmet alanında bir kişi olarak hizmet talebinde bulunulması ve iş yetişmeme durumunda her hangi bir sorumluluk kabul edilmemektedir. Tüm temizlikçiler ortalama aynı sürat ve hizmet yöntemini izlemektedir. Fakat çalışanın hizmetinden memnun kalmayacağınızı fark ettiğiniz takdirde ilk yarım saat dilimindeki iptaller işleme alınmaktadır. (1 saate kadar opsiyonludur)
Temizlik çalışanı bir süre çalıştırılıp memnun kalmama ya da farklı bahanelerle kiş

Satin Aldiğim Hi̇zmeti̇n Süresi̇ Yeterli̇ Gelmezse Ne Yapmaliyim?

Aldığınız hizmetin bitmesine en az 1 saat kala 0 850 532 52 82 numaralarımızdan bizimle irtibata geçerek personelimizin müsaitlik durumuna göre anlık ilave hizmet satın alabilirsiniz.

Di̇nlenme Süreleri̇ Nasil Olmali?

4 saatten fazla temizliklerde öğle yemeği ve 15 dakika ara mola süresi öngörülmektedir. 4 saatten az hizmetlerde 15 dakika dinlenme molası planlanabilmektedir. Bu sürelerin dışında aktif çalışan temizlikçinin işleri yetişmediği takdirde hizmet alanının 1 kişiden fazla temizlik çalışanına ihtiyaç olduğu anlaşılabilmektedir. Hizmet alanın hakları kadar temizlikçinin haklarını da muhafaza ettiği için Sil Süpür motivasyonu yüksek temizlik profesyonelleri ile sürdürülebilir hizmet sağlamaktadır.

Düzenli̇ Ayni Ki̇şi̇ İle Devam Edebi̇li̇r Mi̇yi̇m?

Temizlik çalışanlarımızdan memnun kalmanız halinde, temizlik çalışanı da onaylarsa aynı hizmet verenle devam edebilmektesiniz.

Si̇l Süpür Mobi̇l Uygulama Hangi̇si̇ni̇ İndi̇receği̇m?

Siz Hizmet alan olduğunuz için Sil Süpür Temizlik uygulamasını indirmelisiniz. Hizmet veren uygulaması çalışanlara aittir.

Temi̇zli̇kte Hangi̇ Malzemeler Kullanilmaktadir, Neler Temi̇n Etmeli̇yi̇m?

Süpürge, Yer Mopu (vileda), Temizlik Kimyasalları (çamaşır suyu, bulaşık deterjanı, yüzey temizleyiciler, mutfak ve banyo temizleyici spreyleri vs.) Kova ve Temizlik Bezleri
Sil Süpür’ün de profesyonel temizlik bezleri ile tanışmanızı öneririz. Online sipariş oluşturabilmektesiniz. Siparişler tarafınıza kargolanmaktadır.
Boş ve İnşaat sonrası gibi alanlarda Merdiven, kazıma aparatları, fırçalar gibi bir takım ekipman ve malzemeler de gerekebilmektedir.

Web Si̇tesi̇ne Neden Üye Olmaliyim?

Çalışma saatlerimiz dışında da hizmet alma talebinde bulunabilirsiniz.
Her alışverişinizde (KREDİ KARTI BİLGİLERİNİZ HARİÇ) bilgilerinizi yeniden oluşturmak zorunda kalmazsınız.
Kampanya ve fırsatlarımızdan haberdar olursunuz.
Daha önceden aldığınız hizmetlerin detaylarını (ücret/saat/personel vb.) takip edebilirsiniz.
Web sitesine üyelik ücretsizdir.

Memnun Kalmazsam İlk 1 Saat İçi̇nde İptaller Nasil Olmaktadir?

Gelen temizlik çalışanımızın hizmet alanınızda bulunmasından oluşan her hangi bir memnuniyetsizliğinizde hizmetinizi iptal edebilmektesiniz. Bunun içinde süre sınırı belirlenmiştir. Maksimum yarım saat / 1 saat içindeki taleplerinizde temizlikçi çıkışı sağlanmaktadır. Hizmeti tamamlayıp ya da 1 saat üzerinde hizmet verildiği takdirde hizmet tamamlanmış kabul edilmektedir. Ancak temizlik çalışanı hizmet alanını kendi rızası ya da zorunlu nedenlerle terk etmesi durumunda eksik sürede çalıştığı için iade yoluna gidilmektedir.Temizlik çalışanı bir süre çalıştırılıp memnun kalmama ya da farklı bahanelerle kişiyi operasyon birimleri bilgisi dışında çıkışını sağlama durumlarında iade gerçekleşmemektedir. Bu gibi durumlarda temizlikçi çalışma süresince emek ve süre sarf etmiştir, rezervasyon süresi ücretlendirilmektedir.

Hi̇zmeti̇ni̇zde Telafi̇ Var Mi?

Sil Süpür memnuniyeti ispatlanmış, şikayet almayan hizmet verenlere rezervasyon oluşturmaktadır. Hizmet alanına giriş sağlandığında ilk yarım saat (1 saat opsiyonlu) temizlikçinin kişisel bakımı, yaklaşımı, temizlik hizmeti gibi nedenlerle uyum sağlanamadığında çıkışı talep edilmektedir. İade tam gerçekleşir. Fakat hizmet tamamlanıp süresini verimli kullanan temizlikçilerin hizmeti tamamlanmış kabul edilir ve hak edişleri tam yapılmaktadır. Gözden kaçabilecek bir alan için sonradan telafi talepleri karşılanmamaktadır. Temizlik çalışanı çıkmadan ki taleplerinizde yardımcı olabilmektedir. İş yetişmeme durumu süre satın alımı ile alakalı olabilmektedir. Ücret telafisi yöntemi rezervasyon süresini tamamlamadan çıkan temizlik çalışanları için uygulanabilmektedir.

Boş Dai̇re Ve İnşaat Sonrasi Temi̇zli̇ği̇ Nedi̇r? Nasil Yapilmaktadir?

Boş dairelerin temizliği sanılanın aksine oldukça zordur.
Daire ister boş yani ikinci oturum daire olsun, isterse inşaat sonrası daire olsun ortalama 100 metrekare bir dairede dahi oturum öncesi yüksek beklentili müşterilerin memnuniyetini sağlamak tek kişilik bir hizmetle mümkün değildir.
Boş daireler, eşyasız alanlar olduğu için tabandan tavana temizlik beklentisi oluşmaktadır. Bazen 30 yıllık dairenin penceresinin ya da yüzeyinin, zamana dayalı yerleşik kiri ve yıpranmışlığı da tüm çıplaklığıyla temizliğin parçası gibi görülmektedir. Çoğu zaman küf ve zamana dayalı kirler çıkarılamayabilir.
Süre değerlendirmesine bakıldığında; 2. Oturum ortalama 100 metrekarede 3 saat detay mutfak temizliği yapılabilmektedir. 3 saatte cam temizliği sürdüğünde yer seramik banyo ve kapı vs. temizliğine yeterli zaman kalmamaktadır. Çalışanların dinlenme sürelerini de düşünürsek kalan 1,5 saat sürede detay hizmet hiç mümkün değildir. Malzemeli temizlik talep de edilebilir. Ulaşım, malzeme ve ekipman masrafı gibi detaylarla ayrı bir ücretlendirme yapılmaktadır.
İnşaat sonrası temizlikte ilk seferde partiküller tamamen arındırılamamaktadır. Tekrarlı birkaç temizlikten sonra gerçek yaşam alanları oluşabilmektedir.
Özellikle inşaat sonrası temizlik profesyonel ekipman gerektirmektedir. Bu alanlarda kazıma için ilgili aparatlar ve ilgili kimyasallar gereklidir. İnşaattan kalan her bir atığın da temizlikle çıkacağı çok doğru bir algı değildir. Boya, silikon, zift, alçı, kaynak, güneşte kurumuş etiketler… gibi birçok inşaat kalıntısı ya çıkarılırken yüzeylere zarar verilmekte ya da tamamen ortadan kaldırılamamaktadır.
Yerleşik olmayan düzende rutubetle ya da zamanla yüzeylere yapışan toz, kir ve partiküller kolaylıkla arındırılamamaktadır. İkinci ya da üçüncü silme işlemi zorunluluğu doğurmaktadır. Bu da çoklu kişi temizliği gerektirir.

Neden Elle Yer Si̇lme Yok?

Sil Süpür çalışanların sağlığını önemsemektedir.
Hizmette performans ve iş güvenliğine önem veren platformumuz bünyemizdeki yönlendirmelerde ELLE YER SİLMEYİ YASAKLAMIŞTIR.
Öte yandan temizlikçinin ise yapmaktan imtina ettiği, uzun süreli diz üstü çalışmalarda kalıcı sağlık sorunları yaratan bir temizlik yöntemidir.
Temizlik elemanının sürdürülebilir hizmeti için ve hizmet alanlarındaki iş güvenliği açısından uygun görmemektedir. Elle yer silme sonrasında oluşan yorgunluk ve ağrılarla temizlik alanında performans sergilenememektedir.
Moplar da günmüzde elle yer silmeyi aratmayacak modüler yapıya sahiptir.

Neden Temi̇zli̇kçi̇ler Malzemesi̇z Çalişiyor?

Temizlik çalışanları kendi imkanları ile hizmet vermeye geldikleri için malzemesiz çalışıyoruz. Fakat her ilde malzemeli hizmet veren çözüm ortaklarımızla malzemeli hizmet taleplerinize de yardımcı olabilmekteyiz.

Nerelere Hi̇zmet Veri̇lmektedi̇r?

Tüm Türkiye’de, hizmet verenlerimizin olduğu her bölgede hizmet verilmektedir. Ulaşım zorluğu olmayan hemen hemen her bölgede yönlendirme yapılmaktadır

Şi̇fremi̇ Unuttum/bi̇lmi̇yorum Ne Yapmaliyim?

Çağrı Merkezimizden destek alabilir. destek@silsupur.com.tr’ye yazabilirsiniz.

Vazgeçti̇m/deği̇şi̇kli̇k Yapmak İsti̇yorum Ne Yapmaliyim?

İptal ve değişikliklerinizi iletisim@silsupur.com.tr adresine mail göndererek ya da iletişim hatlarımızı arayarak gerçekleştirebilirsiniz. 24 saat önceki iptal ve değişiklikler ücretsiz olup, hizmet talebinize 12 saat kalaya kadar yapılan iptal ve değişiklikler de ise o günkü hizmet bedeli üzerinden %50 cezai işlem uygulanır.
İptaline 12 saatten az zaman kalımında çalışanın programı netleşmiş olur ve hakedişi oluşur. 12 saatten az kalan zaman diliminde iptallerde ödeme iadesi olmamaktadır.
İptal değişikliklerinin bildirilmediği hallerde ve temizlik çalışanlarının hizmet alanına giriş saatinden itibaren 1 saat içinde kabulu sağlayamamışsa o hizmet verilmiş kabul edilmektedir. Temizlikçi adreste kapıda 1 saatten fazla bekleyememektedir.

Temizlikçi Ol